Download complete video now!

Lekkere dikke kont inbrengen

0 views
Lekkere dikke kont inbrengen. Het verhaal begint een paar jaar geleden op vakantie in Spanje. We zijn beide aardige strandgangers en gaan dan ook elke dag even naar het strand om te zwemmen en te zonnebaden. Vanaf het hotel kan je naar de boulevard aan het strand lopen of als je de andere kant oploopt naar een kleine baai met afgeschermd zand strand. Dit was wel langer lopen, maar minder druk. We gingen meestal na het ontbijt hier naar toe en op de eerst dag dat wij hier waren zag ik mijn vrouw al kijken naar de mannen op het strand. Het klopt dat ze er gespierder en beter uitzagen dan mij, maar ook wel een stuk jonger. Dus ik begreep dat wel. Ook ik zag een paar mooie dames liggen op het strand. En wij mannen gaan dan zeker niet de andere kant opkijken. 1 van de mannen keek wel regelmatig geïnteresseerd onze kant op. Dit had mijn vrouw ook gezien en lachte dan ook vriendelijk naar hem terug. Het was een gespierde jongeman met een zon gebrande huid en zwart haar. Wist precies dat dit het type is wat mijn vrouw aantrekkelijk vind.Lekkere dikke kont Lekkere dikke kon
Na het strand gingen we terug naar het hotel en toen ik onder de douche stond kwam mijn vrouw onverwachts naakt de badkamer in en pakte gelijk mijn pik. Ze had een geile blik in haar ogen. Ze zakte op haar knieën en onder de douche kreeg ik een heerlijke pijpbeurt. Toen mijn lul lekker stijf was draaide ze zich met haar lekkere kont naar mij toe en bukte diep naar beneden waardoor ik goed zicht kreeg op die heerlijke mooie gladde natte kut van haar. Ik stapte naar voren een duwde mijn stijve lul zo tussen haar schaamlippen diep in haar kut. Ze kreunde en niet veel langer kwamen wij beide heerlijk klaar. Ik spoot mijn warme sperma diep in haar kut. Hierna hebben we elkaar lekker gewassen. Na het douchen zijn we lekker richting de boulevard gelopen wat gedronken op een terrasje en in wat winkeltjes gekeken en daarna naar het zwembad bij het hotel. Toen we hier geïnstalleerd waren ben ik naar de bar gelopen om drankjes te halen. Dit duurde even en toen ik terug kwam zag ik de man van het strand gehurkt naast mijn vrouw zitten. Toen hij mij aan zag komen stond hij op en verdween het Hotel in. Wie was dat vroeg ik. Mijn vrouw stamelde een beetje en zei toen dat hij in het hotel werkte. Wat moest hij van je? Oh, zo maar een praatje… Had mijn vrouw nu een kleur op haar wangen of was het de zon?? Ze reageerde raar. Maar ja het is vakantie. Lekker genieten. Die middag zag ik de man regelmatig voorbij lopen en naar ons/mijn vrouw kijken. Aan het einde van de middag kwam er een mooie meid naast ons liggen die gelijk een praatje aanknoopte met mij.
Het was Angelica en kwam hier uit de buurt. Ze was 31 jaar zag er heerlijk uit. Mooie lange haren, grote mooie borsten en de kleinste bikini die ik ooit van mijn leven had gezien. Hierdoor kon je duidelijk zien dat ze mooie grote dikke schaamlippen had en ook lekker forse tepels op haar borsten. Die ze ook duidelijk liet zien. Met regelmaat draaide ze mijn kant op en spreidde ze haar benen zodat ik er goed zicht op had. Ze vertelde dat ze ook in de toeristen sector werkte als gids van de stad. Na een tijdje geklets te hebben waarbij ik toch wel lichtelijk opgewonden was geworden van deze dame vroeg ze ons of we zin hadden om vanavond met haar mee te gaan de stad in. Ik vond dit wel een leuk idee, maar mijn vrouw zei dat ze zich niet lekker voelde en liever in het hotel bleef. Dit verbaasde mij wel een beetje maar ach, ik vond het wel gezellig met haar. We spraken af om 7 uur voor het hotel. Ze had haar lange haar in een staart en een diep uitgesneden topje aan zonder bh met een zomers licht doorschijnend rokje. Samen liepen we richting het centrum. Na wat rondgelopen te hebben zei ze dat ze in de buurt een mooi plekje wist met mooi uitzicht over zee.Lekkere dikke kont
We liepen hier naar toe ondertussen kletsend over van alles. Bij het uitkijkpunt aangekomen waren we de enigste en onverwachts pakte ze mijn hand en legde deze op haar borsten. Ik keek haar aan en zag voor de 2e maal deze dag een vrouw met geile blik mij aankijken. Ik schrok een klein beetje. Deze had ik niet verwacht. Mijn lul in mijn broek dacht hier anders over. Die was in no time op volle sterkte en barste bijna uit mijn korte broek. Zeker toen zij haar hand hier plaatste. In no time had ze mijn lul uit mijn broek en in haar hand. Ze zakte door haar knieën en voor de 2e keer op 1 dag stop ik mijn harde lul in de mond van een vrouw. Alleen niet mijn eigen vrouw!!. Wat was ik aan het doen? Tegen beter weten in onderbrak ik haar en zei dat ik dit niet kon en beter kon gaan. Ze pakte mij vast en zei dat ik niet terug kon naar het hotel. Ze smeekte mij te blijven. Ik vond het maar een rare reactie en toen vertelde ze mij waarom. Ze zou voor dit uitstapje betaald worden omdat de man die ik met mijn vrouw had gezien ook onderonsje met mijn vrouw zou hebben. Ik wist niet wat ik hoorde!. Het was dus een vooropgezet plannetje. Waar is mijn vrouw dan nu? vroeg ik haar. Bij hem thuis. Dat doet hij altijd zo. Ze wist waar hij woonde en dat was niet ver hier vandaan. Ik vroeg haar om mij hier naar toe te brengen. We kwamen aan bij een afgelegen huis in een doodlopende straat aan het strand. Ze wenkte mij en deed haar vinger voor haar mond om stil te zijn. We liepen door de poort en ze wist duidelijk de weg. In de schaduw vanaf de zijkant van het huis hadden wij goed zicht op de achterplaats met zwembad. Op een stoel zat de bewuste man naakt met boven op hem mijn vrouw. ik zag mijn vrouw geheel naakt op de man zitten die zijn grote lul diep op en neer stak in mijn vrouw haar kut waar het geil vanaf drupte. Ze kreunde volop en tongde de man hartstochtelijk. Verdomme dacht ik. Ze voelde zich dus niet lekker omdat ze dit ging doen! Voelde mij op dat moment wel een sukkel, maar bedacht mij geen moment. Ik pakte Angelica die voor mij stond van achter bij haar borsten en zei dat ik me toch bedacht had. Mijn hand ging naar beneden en voelde dat ze onder het rokje geen slip droeg en mijn vinger gleed dan ook zonder al te veel moeite in haar al natte kut. Ze vond het aangezicht van mijn vrouw duidelijk ook opwindend. Met mijn stijve vochtige lul in mijn broek drukte ik tegen haar billen aan, mijn vingers haalde ik weer uit haar kut en waren nat van het geil en gleden nu langs haar klitje.Lekkere dikke kont
Ze begon zachtjes te hijgen en zei tegen mij of ik ook geen zin had om mijn lekker lul in haar geile kutje te steken en haar heerlijk te neuken. Je hebt er een lekkere grote pik voor zei ze. Ik trok haar topje uit en haar mooie volle borsten glansde in het avond licht. Ze trok zelf haar rokje over haar kont en die viel op het gras. Ze stapte er uit en behendig wipte ze hem met een been in een hoekje. Ik draaide haar om en ze plaatste haar handen tegen de muur van het huis en duwde haar mooie kont naar achteren. Ze spreidde haar beide benen een beetje waardoor haar dikke natte schaamlippen vrij kwamen. Het leek wel of de stoom er vanaf kwam zo geil was ze.Ondertussen kon ik zien dat mijn vrouw ook was omgedraaid en werd nu geneukt met haar borsten vooruit. Ze zat nog steeds op de Spaanse man zijn grote geile neukpaal. Maar die was ook een gaatje opgeschoven en neukte haar nu in haar kont. Ze genoot hier zichtbaar van. En ze boog ook een beetje achterover om alle ruimte geven aan zijn grote pik om haar diep in haar kont te nemen. Ik had nu duidelijk zicht op haar kut die door al het geweld wijd openstond en kleddernat was. Moet zeggen dat het een ontzettend geil gezicht was om mijn vrouw zo te zien en zo tegen haar geile natte kut aan te kijken die net stevig geneukt was. Ik draaide me weer om en plaatste nu mijn stijve lul tegen de warme natte schaamlippen van Angelica en liet mijn lul heel zachtjes in haar warme natte kut glijden. Met een lange zachte kreun begreep ik dat ze hier wel meer van wilde. Haar borsten hingen naar beneden en in de weerschijn op muur zag ik de schaduwen van haar mooie grote borsten die mee wiegde op het ritme van het neuken. Ze begon harder te kreunen en ik deed mijn hand even voor haar mond dat ze zachtjes moest doen.Lekkere dikke kont
Ik pakte haar lange haren die in een staart zaten en trok haar hoofd een beetje naar achter. Met ferme stoten plaatste ik mijn lul in haar kut. Toen ik weer even de richting van mijn vrouw opkeek zag ik dat er een 2e man bij haar stond en nu ook gebruik maakte van mijn vrouw en zijn lange pik in de kut van mijn vrouw had geplaatst. Ze werd nu dus zowel in haar kont als in haar kut geneukt. Ze had duidelijk moeite met deze 2 grote lullen en kreunde dan ook volop. Ik had er precies zicht op dat de 2 grote pikken in mijn vrouw haar kut en kont zaten.Beide mannen pakte haar flink aan. Met dit aangezicht spoot ik mijn lul leeg in de natte kut van Angelica. Dit was zoveel dat het uit haar kutje langs haar benen liep. Ondertussen bewerkte Angelica haar klitje met haar vingers met mijn sperma als glijmiddel en zij kwam ook met gedempt gekreun klaar. Tering dit was wel geil zeg. Beide fatsoeneerde we ons en keken nog even hoe de 2 mannen mijn vrouw geheel uitwoonde. Mijn vrouw kwam in deze positie klaar en gilde zowat de hele buurt bij elkaar. De man waar het mee begonnen was plaatst mijn vrouw in de stoel en stopte zijn lul in haar mond. Hij plaatste zijn handen om mijn vrouw haar hoofd en begon deze heftig in haar mond te neuken. De andere man stond naast haar zich af te trekken. Beide kwamen bijna tegelijk klaar.Lekkere dikke kont
De eerste man spoot al zijn warme sperma diep in de keel van mijn vrouw die niets anders kon dan het doorslikken. De 2e man spoot zijn zaad in het gezicht en over de borsten van mijn vrouw. Je kon zien dat hier 3 mensen stonden die duidelijk hadden genoten. Angelica zei nu dat we moesten gaan omdat ze zo zijn vrouw naar het hotel zouden brengen. We zijn samen hand in hand over het strand teruggelopen waar we mij vertelde dat ik de eerste was die in de eerste instantie geweigerd had en dat ze dit nog nooit zo had meegemaakt. Na een uur kwam ik in het hotel en mijn vrouw lag al op bed. Ik vroeg haar hoe het was geweest. Ja ik voel me iets beter zei ze. Ik zei dat ik de volgende morgen weer met Angelica had afgesproken. Ze had mij gevraag of ik haar thuis met iets kon helpen. Mijn vrouw zei dat het goed was en dat ze alleen dan wel naar het strand ging. Ik heb mij dan ook de volgende dag volledig laten gaan met Angelica en hebben die vakantie dan ook heerlijk meerdere keren met elkaar geneukt. Ongetwijfeld zal mijn vrouw die vakantie ook nog wel eens bezocht zijn in de Hotelkamer als ik er niet was. Want elke keer als ik weggeweest was had ze gedoucht. En als ik zin had om haar te neuken zei ze dat ze een beetje last van haar kutje had Ik begrijp heel goed waarom!!Lekkere dikke kont
Ik ben Erik 38 jaar, en tijdens onze vakantie betrapte ik mijn vrouw met iemand anders. In de zomer van 2019 besloten we met ons gezin naar Ibiza te gaan, niet voor het feesten, maar een rustige familie vakantie in een resort waar onze kids ook genoeg te doen zouden hebben. Als je niet van je resort afkomt is Ibiza best een mooi eiland namelijk.
Mijn vrouw Chantal keek er al weken naar uit. Chantal is 36 jaar en voor een moeder van twee nog enorm sexy. Ze blijft naar de gym gaan waardoor ze een strak figuur heeft, met een mooie ronde c-cup borsten een een mooi klein kontje. Chantal had er vroeger soms een handje van om te teasen bij andere mannen als we gingen stappen, wat door haar opvallende blonde krullen en haar groene ogen al snel lukte. Maar ze ging nooit verder dan dat.
Na een week op het resort kende we het op ons duimpje. Ons vaste ritueel was s’ochtends na het ontbijt lekker aan het zwembad liggen niksen met de kids, tot dat we ze rond 14u naar de animatie brachten waarna we ons tot 16:00 met z’n tweeën konden vermaken. Vaak bleef dit bij een boek lezen, of een rondje langs het nabij gelegen strandje lopen. Op het strand kreeg Chantal af en toe wel wat Spaanstalige complimenten naar zich toe geslingerd, die zij niet kon verstaan maar die ik haar graag, voor de grap, vertaalde. Op het resort had ze lang niet zoveel bekijks, het was een vrij rustig resort en voor zo ver wij hadden gezien allemaal gezinnen uit Engeland of Rusland.Lekkere dikke kont
Deze maandag was echter anders, na ons ontbijt begaven we ons weer naar ons vaste plekje aan het zwembad. En nadat de kinderen zich goed en wel samen vermaakte in het zwembad en wij ons hadden ingesmeerd klonk het achter ons in met een duidelijk Nederlands accent: ‘Do you mind if i sit next to you today?’.Lekkere dikke kont
We keken beide op en achter ons stond een jonge gast, begin twintig, licht gespierd en met een fleurige blouse en zwembroek.
Chantal en ik spraken hem in het Nederlands aan en na een onhandige begroeting nam hij plaats op de plek naast ons.Lekkere dikke kont
Hij stelde zich voor als Mark, een student uit Leiden die vooral blij was dat hij nog meer Nederlanders had gevonden om over Engelse toeristen te zeiken.Lekkere dikke kont
Na een korte gezellige voorstel ronde, vroeg Chantal wat een jonge gast deed in een familie resort.Lekkere dikke kont
Mark legde uit dat hij vanwege zijn werk eerst niet mee kon gaan op de feest vakantie die zijn vrienden hadden gepland. Door een meevaller op zijn werk was er toch nog wat mogelijk maar hij was toen al te laat om met zijn vrienden op in het populaire Ushuaïa hotel te verblijven, en koos daarom voor een resort in de buurt wat er in zijn woorden ‘niet helemaal uitgeleefd’ uitzag. Omdat hij zijn boeking ook niet meer kon matchen met zijn vrienden zat hij nu dus een paar dagen alleen in dit familie resort. Waar hij tot zijn blijdschap dus toch nog Nederlanders had getroffen.
Na een gezellig koetjes en kalfjes gesprek besloot ik even met de kinderen te gaan zwemmen. Na een uurtje keek ik in de richting van onze zonnebedjes waar Mark op die van mij was gaan liggen. Chantal en hij voerde een geanimeerd gesprek en ik zag dat ze het naar hun zin hadden. Ik dacht er niet te veel van en toen het ongeveer 14:00 was liep ik samen met de kinderen naar onze zonnebedjes. Mark lag weer op zijn eigen bedje te lezen en begroette mij hartelijk toen hij ons aanzag lopen. Chantal lag op haar rug een beetje weg te dommelen. Wat een prachtige vrouw dacht ik in mijzelf, ze had een sexy strak zwart badpak aangetrokken waar haar tieten prachtig in uitkomen.
Vlak voor onze vlucht had ze nog tegen mij open opscheppen hoe sexy ze uit zou zien voor mij.
Het viel me op dat haar rug en goed was ingesmeerd maar omdat ik in een geile bui begon te raken door haar prachtige lichaam besloot er niks over te zeggen.Lekkere dikke kont
Omdat Chantal uit een middag dutje ontwaakte toen we aankwamen lopen, stelde ik zo charmant als ik ben voor om zelf even de kids weg te brengen naar de animatie. Chantal vond dit een goed plan en wilde wanneer ik terug zou komen een stukje te gaan wandelen.
Ik had zelf al wel wat wildere plannen, maar die zou ik haar wel vertellen als ik terug zou komen.Lekkere dikke kont
De animatie was een stukje lopen vanaf het zwembad en toen ik aankwam werd mij gevraagd of ik even kon blijven hangen om mee te helpen met het klaarzetten van de spullen. ‘Het zal een vluggertje moeten gaan worden’ dacht ik teleurgesteld in mijzelf.
Het was echter allemaal sneller klaar dan verwacht en na iets minder dan een half uur liep ik enthousiast terug naar onze bedjes.Lekkere dikke kont
Chantal was nergens te bekennen en vragen waar ze naartoe was gegaan kon ook niet, want Mark lag ook niet op zijn bedje. Ik besloot naar onze hotel kamer te gaan om te kijken of Chantal zich misschien was gaan verkleden voor onze wandeling maar ook daar was het verlaten niemand.Lekkere dikke kont
Op mijn weg terug naar het zwembad schoot het door mijn hoofd dat Chantal eerder had opgemerkt dat er ook een klein binnenzwembad was waar de douches een stuk fijner zijn dan die onhandige douche koppen die ze buiten hadden hangen. Ik besloot daar even snel te gaan kijken.
In mijn beste Spaans vroeg ik aan een medewerkster of ze toevallig een blonde dame de douches in had zien gaan omdat ik opzoek was naar mijn vrouw.Lekkere dikke kont
Ze keek een beetje verschrokken maar wees mij inderdaad in de richting van de douches bij het binnenzwembad.
Toen ik daar binnenstapte hoorde ik onder het gekletter van een douche, een hard gekreun wat ik meteen herkende.Lekkere dikke kont
Ik had Chantal een paar middagen daarvoor hetzelfde geluid horen maken alleen stond ik er nu naar te luisteren. Ik kon mijn oren niet geloven.
Zag dat alle hokjes verder hun deur open hadden en dus niet bezet waren. Het enige hokje wat met een gesloten deur zat achterin.
De muren van de hokjes liepen tot aan de vloer door dus ik kon er niet onder spieken.
Snel besloot ik het hokje er naast in te gaan maar de deur niet dicht te doen, om lawaai te voorkomen, ik wilde met mij eigen ogen zien of dit echt waar was.
Ik stapte op het bankje aan de linkerkant van het hokje om zo net boven het muurtje uit te kunnen kijken.
Daar zag ik mijn eigen Chantal ongegeneerd hard genomen worden door Mark. Ze waren flink te keer aan het gaan tegen hetzelfde muurtje waar ik nu ook tegen aan stond. Chantal stond wijdbeens voorover gebogen met haar gezicht tegen het muurtje aan gedrukt. Alleen als ze direct omhoog zou kijken zou ze mij kunnen zien. Ik wilde iets roepen of iets doen maar ik was met stomheid geslagen, en stond als zombie te kijken hoe mijn vrouw werd geneukt door een andere man.
Pas toen ik weer iets bij zinnen kwam, zag ik hoe hard ze te keer gingen. Alsof alle schaamte van Chantal was afgevallen. Een vrouw waarvan ik tot dat moment dat dat ze niet veel schaamte had.
Haar tieten schudde hard op en neer en wanneer ze op haar kleine strakke kontje werd geslagen zei ze zacht: ‘ja, neuk me als een vuile slet’.Lekkere dikke kont
Ik besefte dat het hele tafereel mij enorm opwond, alsof ik naar een porno zat te kijken met mijn vrouw in de hoofdrol.
Nouja hoofdrol, Mark leek precies te weten waar hij mee bezig was en hij had goed gereedschap om mee te werken.
Een dikke bos donker schaamhaar omringde een flinke lul, waarvan ik de lengte en dikte moeilijk kon inschatten door hun tempo. Ik zag al wel dat ik met mijn 16cm niet kon tippen aan zijn grote geslacht. Ook zijn ballen waren fors, het beste te vergelijken met een twee hele grote eieren. Die door zijn laaghangende zak met een flinke vaart als 2 sloopkogels tegen het kutje van Chantal sloegen met iedere ferme stoot. Chantal had altijd gezegd dat ik groot genoeg was voor haar, maar het gemak waarmee ze hem kon nemen bewees wel het tegendeel.Lekkere dikke kont
Zo stond ik een paar seconden te kijken die aanvoelde als een uur. Ik realiseerde mij dat Mark mij wel kon zien, hij stond tenslotte met zijn hoofd in mijn richting. Zodra ik dit bedacht, zag ik hem omhoog kijken en mij zien gluren. Ik zag hem een moment verschrikken, maar dat had geen invloed op het ritme waarmee hij mijn vrouw aan het neuken was.
Hij begon harder te grommen dan eerst en gaf me een klein knipoogje, en voerde daarna het tempo nog maar iets op.
Ik zag Chantal met haar eigen tepels spelen en haar kont verlekkerd nog harder tegen zijn grote pik aanduwen. Haar mond ver open gesperd zonder geluid te maken, alsof ze dicht tegen een climax aanzat.Lekkere dikke kont
Ik betrapte mijzelf erop dat ik mijzelf aan het aftrekken was op het hele tafereel, ik vond het enorm geil om mijn Chantal genomen te zien worden door zo’n dekhengst.
Mark keek me opnieuw aan en gebaarde met zijn hand snel dat ik naar beneden moest gaan. Dit deed ik direct tot mijn eigen verbazing.
Hij gromde naar Chantal dat hij ging klaarkomen. Na wat kort gerommel hoorde ik Chantal zeggen:’Jezus wat een ding!’.
Wat mij vertelde dat Mark haar inmiddels met haaLekkere dikke kontr achterhoofd weer naar mij had gekeerd.
Pas toen ik weer over het muurtje keek besefte ik hoe inadequaat ik daadwerkelijk ben.
Ik zag de lul van Mark nu fier omhoogstaan, terwijl hij zijn eigen eikel snel masseerde had Chantal een van zijn grote ballen in haar mond genomen. Twee had waarschijnlijk niet eens gepast.Lekkere dikke kont
Ik gokte snel dat hij 23cm had, en waar zijn eikel nog een relatief normaal formaat had, werd iedere centimeter tot aan de stam steeds dikker en dikker. De hand van Chantal paste er niet volledig omheen had ik al gezien.Lekkere dikke kont
Had zij dit gevaarte echt met zo’n snelheid bereden? Dezelfde vrouw die af en toe tegen mij zij dat ik het rustig aan moest doen in bed? De jaloezie verdween naar de achtergrond en oprechte verbazing maakte zich meester van mij.Lekkere dikke kont
Ik zag dat Mark klaar stond om te spuiten, hij haalde zijn balzak uit de mond van mijn vrouw en trok zich nog een paar keer snel af.Lekkere dikke kont
Waarna het leek alsof iemand op oudjaar de champagne verkeerd had ontkurkt. De eerste straal schoot over het hoofd van Chantal heen, en kletterde tegen het muurtje aan. De rest van zijn zaad spoot hij over het gezicht en de borsten van Chantal. Dikke klodders dropen in haar prachtige krullen, terwijl ze verlekkerd zijn sperma van haar borsten af likte.Lekkere dikke kont
Bang om betrapt te worden, liep ik snel mijn hokje en de doucheruimte uit. Chantal moest zich toch eerst nog helemaal schoon maken voordat ze terug zou komen naar het zwembad. Ik maakte haast naar onze bedjes, en probeerde zo normaal mogelijk te doen. Keek op mijn horloge en zag dat het ongeveer 15:00 was. Ik had toch makkelijk 20 minuten staan kijken bedacht ik me.Lekkere dikke kont
De film van wat ik had gezien speelde zich in razendsnel tempo af in mijn hoofd, om vervolgens weer van voor af aan te beginnen.Lekkere dikke kont
Ik acteerde dat ik een boek aan het lezen was toen Chantal terug kwam lopen. Ze keek me verbaasd aan en vroeg waar ik was geweest, en dat ze al naar het strand was gelopen om mij daar te zoeken, om vervolgens even snel een douche te nemen.
Ze was erg bezorgt geweest drukte ze mij op het hart.Lekkere dikke kont
Ik gaf haar een kus op haar mond en zei dat het me speet. Ik kon nog een licht de geur van zaad herkennen. Terwijl ik mij alleen maar kon indenken wat dit voor de rest van onze vakantie zou betekenen.Lekkere dikke kont