Vrienden hebben groepseks in Italië

We waren allebei geslaagd op onze studie, dus de zomervakantie begon al vroeg. We besloten om eens lekker lang naar het buitenland te gaan. In september zouden we dan voor het eerst aan het werk gaan met z’n tweeën, maar daarvoor hadden we wel zin om een paar volle weken helemaal los te gaan. Die zomer is ook een van de leukste zomers geworden die ik heb meegemaakt. Om de vakantie goed te beginnen, gingen we gelijk in juni al met drie vrienden naar Italië toe. Het waren twee vrienden van mijn school, een leuk stelletje, Bart en Tess. Bart was een getrainde jongen van 24, ik trainde ook wel een paar keer in de week, maar Bart was elke dag in de sportschool te vinden. Tess was 22, ik vond altijd al dat ze een lekker lijf had, lekkere cup c en een volle kont. Bart en Tess waren al langer samen dan dat ik vrienden met hun ben, ze waren een leuk koppel samen. De andere vriend kwam van Amber haar school, een jongen die we ook wel eens uitnodigde om wat te komen drinken. Hij heette Jeffrey en was 22, ik kon goed met hem lachen, maar seks hebben we nooit met hem gehad. Hij was de jongen die al zijn hele leven single is en daar ook heel goed mee kan leven.

We reden met twee auto’s, vroeg in de ochtend vertrokken we. Het was een mooie zomerse ochtend, ook al was het helemaal nog geen zomer. Jeffrey kwam bij ons in de auto zitten, hij had zijn lolbroek weer aan, dus de hele weg lagen we in een deuk met hem. Om en om reden we, we kwamen nog wel aan eventjes slapen toe in de auto. In de nacht kwamen we aan op een camping in de bergen, in het noorden van Italië. We moesten nog even wild kamperen, want op de camping was niemand meer te bekennen. De volgende ochtend vroeg werden we gewekt door de plaatselijke haan en de felle zon. We regelden de zaken op de camping en we konden daar een paar dagen blijven staan. Het was daar een prachtige natuur en de eerste dagen gingen we veel wandelen, het zwembad van de camping werd ook veel gebruikt. Een paar dagen later reden we een stukje zuidelijker, het werd ook steeds warmer, de zomer was net begonnen. We kwamen in de buurt van San Marino, we gingen in ieder geval naar een camping met de zee op loopafstand.

Het was een donderdag en we hadden nu al een nachtje op de nieuwe camping geslapen. Heel veel uitslapen zat er niet bij, want je werd om 9.00 uur al je tent uit gebrand. We deden dus ook al gauw mee aan de middagdutjes van de andere camping mensen. Ik hoorde Bart en Tess al hard bezig in hun tent tijdens het middagdutje van die dag. Die Tess kan wel kreunen, ik hoorde dat ze het in probeerde te houden maar ik kon haar luid en duidelijk horen. Nu lagen onze tenten ook wel erg dicht bij elkaar. Toen ik Bart hoorde spuiten, werd het ook stil in hun tent en viel ik ook eventjes in slaap. Ik werd wakker gemaakt door een geile Amber die mijn zwembroek aan het uittrekken was. Ze was zelf al helemaal naakt en ze had haarzelf al goed nat gevingerd. Nu was ze mijn pik aan het pijpen, ik was inmiddels ook helemaal naakt, want een t-shirtje was niet nodig met dit weer. Ik bleef rustig liggen en genieten van de beurt die Amber me gaf. Ze kwam al gauw bovenop me liggen en mijn harde paal gleed er met gemak in. Ze reed zelf hard op en neer op mijn pik, het kletsende geluid konden ze in de tent naast ons wel horen. Bart en Tess lagen nog in een diepe slaap.

‘Ahhhhhggggg, mmmmmmmm, jajajajaaaaaa!’ ik hield nog een paar vingers in haar mond om het zachtjes te houden, maar Amber kon ook behoorlijk kreunen. Mijn meisje was al zo geil dat ze binnen een paar minuten op mijn pik begon te trillen en heftig klaarkwam. Ik hoefde nu ook niet in te houden en voelde mijn zaad ook al snel opkomen. Ik spoot dikke stralen sperma in haar grotje, terwijl nog na zat te woelen op mijn harde paal. Amber trok haar strakke shirtje en broekje aan, bh en string waren niet nodig. Ik trok mijn zwembroek weer aan en we liepen samen naar de douche.

Het was avond geworden en iedere avond gingen we wel uit eten, zelf koken deden we niet aan op vakantie. Aan de boulevard zaten tal van typische Italiaanse restaurants met heerlijk eten. We hadden het gezellig met z’n vijven op vakantie en we beleefde veel, zagen veel van de omgeving. Bart en Tess hadden overdag elke dag wel geneukt, Amber en ik neukte zo af en toe ook wel. De volgende dag was Amber al vanaf dat we opstonden al zeiknat en zat ze haarzelf al te vingeren. Ik moest haar een goede beurt geven van achteren, ze kwam die ochtend al twee keer klaar. Die avond toen we in het restaurant zaten, nam ze geen blad voor de mond en zei ze dat we nu met zijn allen bij elkaar zijn, dat we nu van elkaar moeten gaan genieten. De anderen stonden even verbaasd te kijken, toen ze ook in details erop door ging, van de directheid van Amber. Amber hield het zelf niet meer van geilheid, haar hele broekje was nat geworden, zo liep ze over de boulevard terug naar de tenten. Wij hadden de grootste tent, waar ook Jeffrey in sliep, hij had een apart hokje voor zichzelf.

Amber zei dat ze allemaal naar onze tent mochten komen, ze had tegen mij al gezegd dat ze Jeffrey als eerste voor zichzelf zou pakken. Ik liet haar lekker uitrazen, ik had ook wel eens zo’n bui dat ik alleen maar aan seks kon denken. Inmiddels had ze de anderen ook geil weten te maken, ze bleef zolang doorgaan tot iedereen mee die tent in ging. Iedereen ging de tent in, Amber greep naar de broek van Jeffrey en trok hem helemaal uit. Amber begon de dikke pik van Jeffrey wild te pijpen, Jeffrey wist niet wat hij meemaakte. Tess kleedde haarzelf uit en ging ook voor Jeffrey staan, zodat zijn pik snel keihard werd. Amber deed hem een condoom om en zelf ging ze met haar kontje naar hem toe op de campingstoel zitten. Jeffrey leidde zijn paal naar haar kutje toe en voorzichtig gleed hij naar binnen.

We waren aangekomen op de derde camping van de vakantie, we waren nog wat verder naar het zuiden gereden. Er werd elke avond tot diep in de nacht geneukt en iedereen was elke dag zo geil. Het was nu al de geilste vakantie die we hadden gehad met z’n tweeën.

Op die camping ontmoetten we een Italiaans meisje van 23, die helemaal alleen op reis was. Ze sprak goed Engels en we hadden leuke gesprekken met haar. Ze was echt zo knap en we waren het er met z’n allen over eens dat zij ook een keer mee moest doen in onze persoonlijke orgie. Het was op de late avond na het eten, toen we haar meevroegen naar onze grote tent. In de tent troffen we al een neukende Jeffrey, die Tess van achteren keihard aan het nemen was. Ze waren met z’n tweeën al vooruit gelopen, dat hadden ze bijna smekend gevraagd. Het meisje, Isabella, werd met open armen ontvangen, ze moest er wel even aan wennen. Toen ze eenmaal helemaal uitgekleed was, zag ik dat haar poesje al enorm nat was geworden. Ze ging op de stoel zitten en liet zich door iedereen aanraken, Amber ging op haar knieën zitten en begon haar te beffen. Bart was zich aan het uitkleden en liep naar Tess om zich te laten pijpen. Ik speelde met de tepels van Isabella, terwijl Amber hevig met haar tong over het klitje ging. Isabella had een mooi, jong lichaam, een geschoren kutje en haar borsten stonden recht vooruit. Ze was enorm geil geworden en Bart had inmiddels een goede, stijve paal en kwam naar Isabella toe lopen. Ik had mezelf ook maar uitgekleed, als laatste van allemaal en liep nu naar Tess toe om me ook eens te laten pijpen door haar.

Bart stak gemakkelijk zijn grote pik in het strakke Italiaanse kutje, hij begon gelijk hard te pompen. Het meisje had al heel wat ervaring, had ze al verteld, en ze genoot er nu ook volop van. Ze kreunde luid over de camping heen en schreeuwde dat Bart vooral alleen maar harder moest gaan. Zo kondigde ze al gauw haar eerste orgasme aan, na een paar heftige stoten van Bart, begon ze te woelen op de stoel en Bart hield voor de sier een paar vingers in haar mond. Op de andere krakende stoel lag Tess mijn harde paal inmiddels te berijden, ik had haar stevige borsten stevig beet. Ik kwam met mijn hele lengte diep in het gleufje van Tess, ook zij stond op het punt om enorm klaar te gaan komen. Ze was zo hard op en neer aan het gaan op mijn paal, dat ze uiteindelijk trillend van mijn pik afkwam en mijn hele schoot onderspoot met haar sappen. Ik was gelijk kletsnet, voor zover ik dat nog niet was. Tess squirtte, net als Amber, ook niet zo vaak, maar als ze het deden, kwam het met bakken over je heen.

Amber werd staand van achteren geneukt door Jeffrey, er was geen stoel meer over. Ik wist ook niet hoelang die stoelen het nog vol zouden houden, na alle wilde neukpartijen die erop gehouden werden. Jeffrey was vóór deze vakantie ook al die tijd maagd geweest, dus hij werd nu gelijk in het diepe gegooid, maar dat vond hij niet erg. Hij had zelf ook wel eens zin om helemaal los te gaan en wij wilden onze wilde verhalen maar al te graag met hen delen. Zo was onze orgie ontstaan en nu hadden we een gast!

‘Oehhhhhhhh, dieperrrrrrrr, ahhhhhhhggggggggggg, jaaaaaaa!’ gilde Tess alweer uit onder mij, ik was wild aan het pompen in en uit haar kletsnatte kutje. Ik voelde mijn zaad alweer opkomen, dus haalde gauw mijn pik uit haar spleetje en liet me pijpen door Tess, totdat ik grote stralen sperma in haar mond spoot. Haar hele mondje liep over van mijn sperma, ze slikte het meeste nog door ook. Aan de andere kant was Bart nog wild aan het neuken met Isabella, het kletsende geluid klonk luid in de tent. Hij had haar stevig beet bij haar dijen en pompte met lange halen in en uit haar strakke gleufje. Haar dikke tieten gingen wild op en neer en Tess ging voor haar staan, zodat Isabella bij haar natte klitje kon. Isabella begon gelijk wild met haar tong over het klitje van Tess te likken, ze had nog wel een hand over om ook een paar vingers in het kutje van haar te doen. Tess had niet lang nodig, ik stond bij haar om haar tepels te bewerken. Ze begon alweer te trillen op haar benen en spoot zo weer een hele lading over de grond heen.

Jeffrey had zijn hele lading sperma over het gezicht van Amber gespoten. Amber kwam naar me toe lopen en gaf me een dikke tongzoen, terwijl ik Tess in mijn armen vasthield. Ik liep met Tess naar de stoel en gingen daar zitten knuffelen en zoenen, uitrusten van deze heerlijke neukpartij. We keken op het pompen van Bart, hij had nu niet lang meer nodig totdat hij zijn pik uit het natte spleetje haalde. Hij trok zich af boven haar gezicht en spoot het helemaal vol met zijn zaad. Ondertussen stond Amber haar te vingeren om haar haar tweede orgasme te geven. Ze woelde weer hevig op de stoel en tongzoende om en om met Bart en Amber.

Iedereen zweette zich kapot, van top tot teen, we waren bijna naakt naar de douche van de camping gelopen. Toch deden we maar even een broekje en shirtje aan. Het was midden in de nacht en er was niemand in de douches te bekennen, dus we gingen met z’n allen één douche in. De Italiaanse kleine meid had er nog wel zin in, dus we begonnen haar met z’n allen weer te vingeren. Er ging ook een vinger diep haar kontje in en ik heb haar nog even een goede tongzoen gegeven. De soppende geluiden weerklonken luid in de kleine ruimte en ze kwam weer op trillende benen klaar. Terug in de tent vielen we allemaal in slaap, er was niet veel ruimte, maar het paste wel met z’n allen bij elkaar.

Later die vakantie hebben we nog een stevige Italiaanse jongen uitgenodigd. Hij kon er ook wat van met zijn lange pik. Nu werd Tess ook een keertje in alle gaten gevuld, dat had ze nog nooit gedaan. Ook Amber kwam weer aan de beurt, die hield wel van een potje anaal neuken. En voordat we het wisten reden we alweer richting Nederland, maar ook bij de tussenstop op een camping in Duitsland, hadden we nog de geilste seks met z’n allen.