Stevig geneukt op vakantie

Het verhaal begint een paar jaar geleden op vakantie in Spanje. We zijn beide aardige strandgangers en gaan dan ook elke dag even naar het strand om te zwemmen en te zonnebaden. Vanaf het hotel kan je naar de boulevard aan het strand lopen of als je de andere kant oploopt naar een kleine baai met afgeschermd zand strand. Dit was wel langer lopen, maar minder druk. We gingen meestal na het ontbijt hier naar toe en op de eerst dag dat wij hier waren zag ik mijn vrouw al kijken naar de mannen op het strand. Het klopt dat ze er gespierder en beter uitzagen dan mij, maar ook wel een stuk jonger. Dus ik begreep dat wel. Ook ik zag een paar mooie dames liggen op het strand. En wij mannen gaan dan zeker niet de andere kant opkijken. 1 van de mannen keek wel regelmatig geïnteresseerd onze kant op. Dit had mijn vrouw ook gezien en lachte dan ook vriendelijk naar hem terug. Het was een gespierde jongeman met een zon gebrande huid en zwart haar. Wist precies dat dit het type is wat mijn vrouw aantrekkelijk vind.

Na het strand gingen we terug naar het hotel en toen ik onder de douche stond kwam mijn vrouw onverwachts naakt de badkamer in en pakte gelijk mijn pik. Ze had een geile blik in haar ogen. Ze zakte op haar knieën en onder de douche kreeg ik een heerlijke pijpbeurt. Toen mijn lul lekker stijf was draaide ze zich met haar lekkere kont naar mij toe en bukte diep naar beneden waardoor ik goed zicht kreeg op die heerlijke mooie gladde natte kut van haar. Ik stapte naar voren een duwde mijn stijve lul zo tussen haar schaamlippen diep in haar kut. Ze kreunde en niet veel langer kwamen wij beide heerlijk klaar. Ik spoot mijn warme sperma diep in haar kut. Hierna hebben we elkaar lekker gewassen. Na het douchen zijn we lekker richting de boulevard gelopen wat gedronken op een terrasje en in wat winkeltjes gekeken en daarna naar het zwembad bij het hotel. Toen we hier geïnstalleerd waren ben ik naar de bar gelopen om drankjes te halen. Dit duurde even en toen ik terug kwam zag ik de man van het strand gehurkt naast mijn vrouw zitten. Toen hij mij aan zag komen stond hij op en verdween het Hotel in. Wie was dat vroeg ik. Mijn vrouw stamelde een beetje en zei toen dat hij in het hotel werkte. Wat moest hij van je? Oh, zo maar een praatje… Had mijn vrouw nu een kleur op haar wangen of was het de zon?? Ze reageerde raar. Maar ja het is vakantie. Lekker genieten. Die middag zag ik de man regelmatig voorbij lopen en naar ons/mijn vrouw kijken. Aan het einde van de middag kwam er een mooie meid naast ons liggen die gelijk een praatje aanknoopte met mij.

Het was Angelica en kwam hier uit de buurt. Ze was 31 jaar zag er heerlijk uit. Mooie lange haren, grote mooie borsten en de kleinste bikini die ik ooit van mijn leven had gezien. Hierdoor kon je duidelijk zien dat ze mooie grote dikke schaamlippen had en ook lekker forse tepels op haar borsten. Die ze ook duidelijk liet zien. Met regelmaat draaide ze mijn kant op en spreidde ze haar benen zodat ik er goed zicht op had. Ze vertelde dat ze ook in de toeristen sector werkte als gids van de stad. Na een tijdje geklets te hebben waarbij ik toch wel lichtelijk opgewonden was geworden van deze dame vroeg ze ons of we zin hadden om vanavond met haar mee te gaan de stad in. Ik vond dit wel een leuk idee, maar mijn vrouw zei dat ze zich niet lekker voelde en liever in het hotel bleef. Dit verbaasde mij wel een beetje maar ach, ik vond het wel gezellig met haar. We spraken af om 7 uur voor het hotel. Ze had haar lange haar in een staart en een diep uitgesneden topje aan zonder bh met een zomers licht doorschijnend rokje. Samen liepen we richting het centrum. Na wat rondgelopen te hebben zei ze dat ze in de buurt een mooi plekje wist met mooi uitzicht over zee.

We liepen hier naar toe ondertussen kletsend over van alles. Bij het uitkijkpunt aangekomen waren we de enigste en onverwachts pakte ze mijn hand en legde deze op haar borsten. Ik keek haar aan en zag voor de 2e maal deze dag een vrouw met geile blik mij aankijken. Ik schrok een klein beetje. Deze had ik niet verwacht. Mijn lul in mijn broek dacht hier anders over. Die was in no time op volle sterkte en barste bijna uit mijn korte broek. Zeker toen zij haar hand hier plaatste. In no time had ze mijn lul uit mijn broek en in haar hand. Ze zakte door haar knieën en voor de 2e keer op 1 dag stop ik mijn harde lul in de mond van een vrouw. Alleen niet mijn eigen vrouw!!. Wat was ik aan het doen? Tegen beter weten in onderbrak ik haar en zei dat ik dit niet kon en beter kon gaan. Ze pakte mij vast en zei dat ik niet terug kon naar het hotel. Ze smeekte mij te blijven. Ik vond het maar een rare reactie en toen vertelde ze mij waarom. Ze zou voor dit uitstapje betaald worden omdat de man die ik met mijn vrouw had gezien ook onderonsje met mijn vrouw zou hebben. Ik wist niet wat ik hoorde!. Het was dus een vooropgezet plannetje. Waar is mijn vrouw dan nu? vroeg ik haar. Bij hem thuis. Dat doet hij altijd zo. Ze wist waar hij woonde en dat was niet ver hier vandaan. Ik vroeg haar om mij hier naar toe te brengen. We kwamen aan bij een afgelegen huis in een doodlopende straat aan het strand. Ze wenkte mij en deed haar vinger voor haar mond om stil te zijn. We liepen door de poort en ze wist duidelijk de weg. In de schaduw vanaf de zijkant van het huis hadden wij goed zicht op de achterplaats met zwembad. Op een stoel zat de bewuste man naakt met boven op hem mijn vrouw. ik zag mijn vrouw geheel naakt op de man zitten die zijn grote lul diep op en neer stak in mijn vrouw haar kut waar het geil vanaf drupte. Ze kreunde volop en tongde de man hartstochtelijk. Verdomme dacht ik. Ze voelde zich dus niet lekker omdat ze dit ging doen! Voelde mij op dat moment wel een sukkel, maar bedacht mij geen moment. Ik pakte Angelica die voor mij stond van achter bij haar borsten en zei dat ik me toch bedacht had. Mijn hand ging naar beneden en voelde dat ze onder het rokje geen slip droeg en mijn vinger gleed dan ook zonder al te veel moeite in haar al natte kut. Ze vond het aangezicht van mijn vrouw duidelijk ook opwindend. Met mijn stijve vochtige lul in mijn broek drukte ik tegen haar billen aan, mijn vingers haalde ik weer uit haar kut en waren nat van het geil en gleden nu langs haar klitje.

Ze begon zachtjes te hijgen en zei tegen mij of ik ook geen zin had om mijn lekker lul in haar geile kutje te steken en haar heerlijk te neuken. Je hebt er een lekkere grote pik voor zei ze. Ik trok haar topje uit en haar mooie volle borsten glansde in het avond licht. Ze trok zelf haar rokje over haar kont en die viel op het gras. Ze stapte er uit en behendig wipte ze hem met een been in een hoekje. Ik draaide haar om en ze plaatste haar handen tegen de muur van het huis en duwde haar mooie kont naar achteren. Ze spreidde haar beide benen een beetje waardoor haar dikke natte schaamlippen vrij kwamen. Het leek wel of de stoom er vanaf kwam zo geil was ze.Ondertussen kon ik zien dat mijn vrouw ook was omgedraaid en werd nu geneukt met haar borsten vooruit. Ze zat nog steeds op de Spaanse man zijn grote geile neukpaal. Maar die was ook een gaatje opgeschoven en neukte haar nu in haar kont. Ze genoot hier zichtbaar van. En ze boog ook een beetje achterover om alle ruimte geven aan zijn grote pik om haar diep in haar kont te nemen. Ik had nu duidelijk zicht op haar kut die door al het geweld wijd openstond en kleddernat was. Ik moet zeggen dat het een ontzettend geil gezicht was om mijn vrouw zo te zien en zo tegen haar geile natte kut aan te kijken die net stevig geneukt was. Ik draaide me weer om en plaatste nu mijn stijve lul tegen de warme natte schaamlippen van Angelica en liet mijn lul heel zachtjes in haar warme natte kut glijden. Met een lange zachte kreun begreep ik dat ze hier wel meer van wilde. Haar borsten hingen naar beneden en in de weerschijn op muur zag ik de schaduwen van haar mooie grote borsten die mee wiegde op het ritme van het neuken. Ze begon harder te kreunen en ik deed mijn hand even voor haar mond dat ze zachtjes moest doen.

Ik pakte haar lange haren die in een staart zaten en trok haar hoofd een beetje naar achter. Met ferme stoten plaatste ik mijn lul in haar kut. Toen ik weer even de richting van mijn vrouw opkeek zag ik dat er een 2e man bij haar stond en nu ook gebruik maakte van mijn vrouw en zijn lange pik in de kut van mijn vrouw had geplaatst. Ze werd nu dus zowel in haar kont als in haar kut geneukt. Ze had duidelijk moeite met deze 2 grote lullen en kreunde dan ook volop. Ik had er precies zicht op dat de 2 grote pikken in mijn vrouw haar kut en kont zaten.Beide mannen pakte haar flink aan. Met dit aangezicht spoot ik mijn lul leeg in de natte kut van Angelica. Dit was zoveel dat het uit haar kutje langs haar benen liep. Ondertussen bewerkte Angelica haar klitje met haar vingers met mijn sperma als glijmiddel en zij kwam ook met gedempt gekreun klaar. Tering dit was wel geil zeg. Beide fatsoeneerde we ons en keken nog even hoe de 2 mannen mijn vrouw geheel uitwoonde. Mijn vrouw kwam in deze positie klaar en gilde zowat de hele buurt bij elkaar. De man waar het mee begonnen was plaatst mijn vrouw in de stoel en stopte zijn lul in haar mond. Hij plaatste zijn handen om mijn vrouw haar hoofd en begon deze heftig in haar mond te neuken. De andere man stond naast haar zich af te trekken. Beide kwamen bijna tegelijk klaar.

De eerste man spoot al zijn warme sperma diep in de keel van mijn vrouw die niets anders kon dan het doorslikken. De 2e man spoot zijn zaad in het gezicht en over de borsten van mijn vrouw. Je kon zien dat hier 3 mensen stonden die duidelijk hadden genoten. Angelica zei nu dat we moesten gaan omdat ze zo zijn vrouw naar het hotel zouden brengen. We zijn samen hand in hand over het strand teruggelopen waar we mij vertelde dat ik de eerste was die in de eerste instantie geweigerd had en dat ze dit nog nooit zo had meegemaakt. Na een uur kwam ik in het hotel en mijn vrouw lag al op bed. Ik vroeg haar hoe het was geweest. Ja ik voel me iets beter zei ze. Ik zei dat ik de volgende morgen weer met Angelica had afgesproken. Ze had mij gevraag of ik haar thuis met iets kon helpen. Mijn vrouw zei dat het goed was en dat ze alleen dan wel naar het strand ging. Ik heb mij dan ook de volgende dag volledig laten gaan met Angelica en hebben die vakantie dan ook heerlijk meerdere keren met elkaar geneukt. Ongetwijfeld zal mijn vrouw die vakantie ook nog wel eens bezocht zijn in de Hotelkamer als ik er niet was. Want elke keer als ik weggeweest was had ze gedoucht. En als ik zin had om haar te neuken zei ze dat ze een beetje last van haar kutje had Ik begrijp heel goed waarom!!